Donnerstag, 22. November 2012
Sichere Entfernung

Every day I look away when we meet
Every night I'm walking up and down your street
I'm standin' here outside your window
It's drivin' me mad, I can't let go

- Charlie Sexton: While You Sleep -

In den vergangenen Jahren habe ich es oft genug bedauert, dass uns so viele Kilometer trennen. Als ich diesen Song heute zum ersten Mal hörte, ging mir auf, wie viel einfacher es mir das macht. Nicht etwa, weil ich sonst nachts vor Deinem Haus herumlungern oder wegschauen würde, wenn wir uns begegneten, sondern weil wir uns dadurch nie zufällig über den Weg laufen.

... comment


To prevent spam abuse referrers and backlinks are displayed using client-side JavaScript code. Thus, you should enable the option to execute JavaScript code in your browser. Otherwise you will only see this information.